A call-centeres munka nehézségei

A call-centeres munka nehézségeiMindenki már kapott fölösleges telefonhívást, melynek keretében megpróbálnak neki valamit eladni biztosítást, vagy esetleg egy újfajta befektetési lehetőséget. Nyílván a legtöbben ilyenkor igyekeznek minél gyorsabban rövidre zárni a beszélgetést, hiszen az emberek legnagyobb részének nincs bizalma már az ilyen személyre szóló mégis ismeretlen ajánlatokban. De függetlenül az eladott áru minőségén, a túloldalon sem egyszerű lenni. Tiszaföldváron is működik ezzel foglakozó vég. Ha valaki rendelkezik a megfelelő képességekkel bekerülni sem lehetetlenség hozzájuk. Az álláshirdetés könnyen megtalálható a tiszaföldvár munka oldalon és már lehet is jelentkezni. Azonban a munka megterhelő lehet. Egyre kevesebb százalékban sikeresek a hideghívások. Míg régen mindent ötödik hívást követett egy további érdeklődés, nem eladás, csak érdeklődés, ma már ez az arány sokkal rosszabb lett. Átlagba minden tizenegyedik hívás sikeres annyira, hogy az eladó érdemi beszélgetést tudjon folytatni a vásárlóval. A kevés sikerélmény elég kimerítő már magában is, nem beszélve a hangnemről, amivel sokan kezelik a hívó felet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.